טיסות לחו"ל

10 היעדים הכי זולים בעולם לחופשה. פרק 1

קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 02.01.2018,

10 היעדים הכי זולים בעולם לחופשה:

1. סופיה, בולגריה.
2. קהיר,(Cairo) מצרים
3. קרטחנה (Cartagena), קולומביה
4. בוקרשט, רומניה
5. אנטליה, טורקיה
6. סיאם ריפ (Siem Reap), קמבודיה
7. קייב,(Kiev) אוקראינה
8. מנילה,(Manila) הפיליפינים
9. מקסיקו ,(México) סיטי, מקסיקו
10. סלימה (Sliema), מלטה

1. סופיה (בבולגרית: София) היא בירת בולגריה. בעיר מתגוררים 1,300,000 תושבים. סופיה היא הבירה השלישית בעתיקותה באירופה. סופיה היא המרכז הכלכלי של בולגריה, והמרכז התעשייתי שלה. בעיר 9 תחנות רכבת ונמל תעופה.
בית המפלגה
על אף שמדובר בבניין מתקופת הקומוניזם זהו עדיין אחד מהבניינים היפים ביותר שבהם תוכלו לחזות במהלך ביקורכם בסופיה. הבינין ממוקם מול בית הנבחרים ומשמש כמשכן הפרלמנט.
כתובת: Narodno Sabranie Square,
הגלריה הלאומית לאומנות
המוזיאון הגדול ביותר לאומנות בבולגריה, שהוכרז כאנדרטת התרבות ב-1978 לאחר שאותר בארמון המלך. ניתן למצוא במוזיאון אומנות מסוגים שונים ותקופות שונות והמראה לעיניים מלבב. באולמות הגלריה מתקיימים קונצרטים וסמינרים וניתן למצוא שם גם ספרייה ענקית עם כ-6,500 ספרים העוסקים באומנות.
כתובת: i, ploshtad “Knyaz Aleksandar I”
בית הכנסת בסופיה והמוזיאון ליהדות
שני אלו הם אתרים נפלאים לבילוי משפחתי. הקהילה היהודית התגוררה בסופיה עוד מהמאה השנייה. בית הכנסת הוקם לפני כ-100 שנה ויכול להכיל מאות מתפללים. המבנה מפואר מאוד ושונה מבתי הכנסת בארץ. השפעתה של אירופה ניכרת במבנה ובעיצוב של המבנה. המוזיאון נמצא מאחורי בית הכנסת ומציג תערוכה קבועה בנושא יהדות בולגריה. עוד לילדים, ניתן למצוא בבולגריה פארקי מים, שעשועים ואתגרים שונים כמו טיפוס בחבל ומסלולי מכשולים.

מתחם הילדים פלבניטסי (Palavnitsi kids complex)
זהו קומפלקס בידור רב תחומי המיועד לילדים, בסגנון שלא מוכר בישראל. הא כולל ג’ונגל מלאכותי, סימולטורים של טיסה ונהיגה, רכבת קטנה, בית רדוף רוחות, טרמפולינה ענקית, שיט בקאנו בנהר מלאכותי, משחקי פליפר וואפילו תיאטרון בו ניתן לראות הופעות ועוד מספר עצום של משחקים כיפיים.
כתובת: 1712 Sofia, Mladost 3, Filip Avramov Blvd.

מסעדה כשרה בסופיה בולגריה.
וקוסוב (Vkusove)433
התקשרנו למסעדה כמה ימים מראש, כדי להזמין אוכל לקחת לדירה בסופיה לסעודת שבת. הגענו ביום שישי, קיבלנו את האוכל (שניצל/שווארמה / תוספ…
האדיג’דראגאנובייט איזבי (Hadjidraganovite Izbi)476
מסעדה מהממת יפיפיה עם זמרים ומוזיקה אוטנטית אוכל נהדר מכל הסוגים דגים. בשרים. גבינות.מרקים…

2. קהיר (בערבית: המנצחת) היא עיר הבירה של מצרים, בה מתגוררים כ-17 מיליון תושבים. היא המטרופולין הגדול ביותר באפריקה ובמזרח התיכון, ואחת מהערים הגדולות בעולם.
האתרים ההיסטוריים של קהיר המוסלמית הוכרזו כאתרי מורשת עולמית על ידי אונסק”ו בשנת 1979, והעיר שימשה כבירת התרבות הערבית הראשונה בשנת 1996.

קהיר ממוקמת בצפון מצרים, לגדות נהר הנילוס החוצה אותה. העיר מתחלקת לשני חלקים לא שווים: העיר העתיקה והעיר החדשה.
מוזיאון מצרים (Egyptian museum) הוא המוזיאון הגדול והמרשים ביותר לאומנות ביזנטית ופרעונית, והוא תחתנת חובה למבקרים. במוזיאון מוצגים אוצרות המלך תות-אנך עמון אשר מלך במצרים במשך כמה שנים בשנת 1000 לפני הספירה.
ליד המוזיאון נמצאת כיכר תחריר (Tehrir, המהפכה), המקום המרכזי של דאון-טאון קהיר. האזור נבנה במאה ה- 19 ומאופיין בבנייה צרפתית נאו-קלאסית. מגדל קהיר (Cairo Tower), הנמצא על אי בנילוס, הוא נקודת תצפית משגעת על העיר. המגדל נמצא בלב שכונה עשירה.
החודשים המומלצים ביותר לטיול במצרים הם חודשי החורף. הנוחים ביותר: דצמבר-ינואר. מאי עד נובמבר חם מאוד ויבש. בקיץ הטמפרטורה הממוצעת היא 50 מעלות במרכז המדינה ו-31 מעלות לאורך חוף הים התיכון..

3. קרטחנה דה אינדיאס (בספרדית: Cartagena de Indias; מכונה בקיצור קרטחנה) היא עיר נמל בצפון קולומביה, לחוף הים הקריבי, המשמשת כבירתו של מחוז בוליבר. העיר נוסדה ב-1533 וב-1984 הוכרז המרכז ההיסטורי שלה כאתר מורשת עולמית. בשנת 2005 התגוררו בה כ-1.09 מיליון בני אדם, והמטרופולין שלה, בו התגוררו כ-1.24 מיליון בני אדם, היה החמישי בגודלו במדינה.
החוף הקריבי של קולומביה הוא אזור יפהפה של חופים, מים, שמש, ערים קולוניאליסטיות עתיקות והרבה שלווה. למרות כל אלה, אסור לשכוח להיות מאוד זהירים, כיוון שמקרי שוד אלימים אינם נדירים כאן.
החופים הומי אדם וכמעט תמיד חם בקרטחנה, תרבות החופים המדליקה המזכירה מעט את סלבדור בברזיל – כל החופים מלאים ברוכלים המציעים לכם מכל טוב של אוכל ושאר דברים ועד מסג´ים במחירים זולים, החופים עצמם לא עוצרי נשימה אך כל הפינוקים מסביב והאוירה הקולומביאנית בהחלט מפצה.

העיר מתחלקת לשניים- החלק העתיק לעומת החלק החדש. קרטחנה הייתה אחת מערי הנמל הראשונות והמרכזיות בקולומביה, ובעקבות תקיפות שודדי-ים חוזרות ונשנות, הוחלט במאה ה-16 לבצר אותה ולהקיפה בחומות. סופות והתקפות פיראטים נוספות עיכבו את הפרוייקט, ולמעשה, בניית החומה הושלמה רק שתי מאות לאחר מכן. כיום החומות תוחמות את החלק העתיק של העיר, ועל החומות פזורים בתי-קפה ומסעדות שמהם ניתן להשקיף על הים.
מזג האוויר בקרטחנה הינו חם ולח לאורך כל ימות השנה ולמעשה, לא צפויות לכם הפתעות בכל הנוגע למזג האוויר, שכן מזג האוויר בעיר הינו יציב יחסית לאורך כל השנה. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 24 ל-30 מעלות לאורך כל השנה ולעיתים קרובות אחוזי הלחות מגיעים ל-90%,

מאמרים נוספים

ניו-יורק ולונדון – שתי בירות, שתי יבשות, שתי עולמות.
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 19.10.2019

אם אתם תבצעו סקר איזה מן הערים היא בעצם בירת העולם, תקבלו על השאלה הזאת מספר תשובות. אבל בדרך כלל הסקר יראה שהם ניו יורק ולונדון. אנליסטים רבים מסכימים על תשובות אלה. כרגע בירת העולם היא ניו יורק אבל לונדון נמצאת בעקבותיהם. ניתן לעשות השוואה בין 2 ערים אלו ואתם ...

המשך
ביטוח תאונות אישיות – פגיעות גוף של ישראלים בחו’ל
קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 19.07.2019

תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. אובדן כושר עבודה, נכות, הגבלה בתפקוד ובעיות נוספות שנגרמו לך בעקבות התאונה, ועלולות לפגוע בהכנסתך ולגרום ...

המשך