טיסות לחו"ל

העיר הכי מבוקר בעולם 2017

קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 07.01.2018,

במקום ראשון: בנגקוק, תאילנד. 20.2 מיליון מבקרים

בנקוק היא בירת תאילנד, אחת הערים הגדולות באסיה ומיעדי התיירות הפופולריים בעולם. אוכלוסייתה מוערכת בכ – 9 מיליון תושבים. העיר נמצאת בעיקול של נהר צ’או פראיה, קרוב למפרץ תאילנד.

פירוש השם העתיק “בנגקוק” בתאית הוא “כפר השזיפים” , אבל שמה התאי “קרונג טפ” (עיר המלאכים), קיצור לשם שרשום בספר השיאים של גינס כשם העיר הארוך בעולם: “קְרוּנְגְ-טֶפּ-מַהָנָאכוֹן אָמוֹן-רַטָנָאקוֹסִין מַהִינְטָרָה-יוּתָאיָה מַהָאדִילוֹקְפוֹפּ נוֹפַרָאט-רַצַ’טָאנִי-בּוּרִירוֹם אוּדוֹם-רַצָ’נִיוְוֶט-מַהָאסָטַן אָמוֹן-פִימַנָוּוָאטָן- סַטִיט סָקַטַטִיָּה-וִיצָאנוּ-קַמְפְּרָאסִיט”. שם שתרגומו הוא “העיר הגדולה של המלאכים, משכן בודהה האזמרגד, מושב השלטון השמימי, הבירה הגדולה של העולם המעוטרת בתשע אבני החן, עיר נפלאה מלאת ארמונות מלכותיים אשר דומים לארמונות השמימיים של התגלמויות האלים, העיר של האל אינדרה”.

נמל התעופה המרכזי של בנגקוק נקרא “בנגקוק סוברנבהומי” והוא שדה התעופה הגדול ביותר בתאילנד, ואחד מ- 10 שדות התעופה העמוסים ביותר בעולם. בשדה התעופה עוברים כ- 40 מיליון נוסעים מדי שנה, והוא מרוחק כ- 17 ק”מ ממרכז העיר, הגישה משדה התעופה למרכז בנגקוק מתאפשרת באמצעות תחבורה ציבוריות (מוניות ואוטובוסים) אך קחו לתשומת ליבכם שהנסיעה למרכז העיר אורכת קרוב לשעה בעקבות עומסי התנועה הרבים שבעיר. שדה תעופה זה מרכז אליו את מרבית הנוסעים המגיעים לתאילנד כחלק מטיול מתמשך ברחבי המזרח הרחוק, ובעיני רבים הוא נחשב “לשער הכניסה האווירי למזרח הרחוק”.

מקדש האזמרגד הינו חלק מן הארמון המלכותי, והוא נחשב למקום המקודש ביותר בתאילנד. המקדש בנוי מכ- 100 מבנים צבועים בצבעים בוהקים, פסיפסים וגגות מצופי זהב, וליבו הוא פסל קטן (בסך הכל כ-60-70 ס”מ בגובהה) של בודהה הקרוי הבודהה מאיזמרגד (Emerald Budha) אף כי אינו עשוי מאיזמרגד, אלא מאבן ירקן (Jade).
מקדש פו, בקרבת הארמון הגדול, ידוע בעיקר בשל פסל הבודהא השוכב העצום והמרשים הנמצא בו, שהוא פסל הבודהא השוכב הגדול ביותר בתאילנד. תנוחת השכיבה של הפסל מסמלת את הגעתו של הבודהה לנירוונה (“ניבאנה”, Nibbana, בבודהיזם התרוואדי). אורכו של הפסל הוא 46 מטרים, וגובהו 15 מטרים. הפסל מצופה זהב מכף רגל ועד ראש, ועיניו וכפות רגליו מעוטרות באם הפנינה.
ארמון המלך (Phra Borom Maha Ratcha Wang), שנבנה בשנת 1782 בידי המלך ראמה הראשון, היה בעבר מקום מושבם של מלכי תאילנד, וכיום הוא אחד מהאתרים החשובים והפופולריים ביותר במדינה.
שוק סוף השבוע Chatuchak הוא השוק הפתוח הגדול ביותר בתאילנד, ואחד השווקים המפורסמים והמומלצים בבנגקוק. למרות שמו, חלקו פועל גם במהלך השבוע, ויש בו יותר מ-15,000 דוכני ממכר שונים.

BestTravel
Photo Mihael Neiman artphotograph

מאמרים נוספים

ניו-יורק ולונדון – שתי בירות, שתי יבשות, שתי עולמות.
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 19.10.2019

אם אתם תבצעו סקר איזה מן הערים היא בעצם בירת העולם, תקבלו על השאלה הזאת מספר תשובות. אבל בדרך כלל הסקר יראה שהם ניו יורק ולונדון. אנליסטים רבים מסכימים על תשובות אלה. כרגע בירת העולם היא ניו יורק אבל לונדון נמצאת בעקבותיהם. ניתן לעשות השוואה בין 2 ערים אלו ואתם ...

המשך
ביטוח תאונות אישיות – פגיעות גוף של ישראלים בחו’ל
קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 19.07.2019

תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. אובדן כושר עבודה, נכות, הגבלה בתפקוד ובעיות נוספות שנגרמו לך בעקבות התאונה, ועלולות לפגוע בהכנסתך ולגרום ...

המשך