טיסות לחו"ל

טוקיו – מפגש של עתיקות ומודרניות פרק 2

קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 24.03.2018,

מה חייבים לראות בטוקיו?

בטוקיו המרהיבה יש מגוון אתרים שכדאי להגיע אליהם: אזור ארג’וקו התוסס, בו תוכלו לראות את מיטב צעירי טוקיו. אל תדלגו גם על רחוב אומוטסנדו המודרני וברובע שיבויה תוכלו לחצות במעבר החצייה הגדול בעולם! מדובר בחויה אורבנית של פעם בחיים. בקרו בשוק הדגים ובמקדש אסאקוסה המפורסם! לא הייתם בטוקיו אם לא ביקרתם במוזיאון הלאומי, אחד המוזיאונים הטובים ביותר בכל יפן. כדאי גם להצפין קצת מטוקיו ל”ניקו” ולמקדש טושוגו הארכיטקטוני.

הארמון הקיסרי של טוקיו Tokyo Imperial Palace

התרבות היפנית שימרה את אחד מסממני השלטון שלה העתיקים שלה עד היום – הקיסרות. כיום נמצא בשלטון הקיסר ה-125 של יפן המתגורר במתחם נרחב שסביבו תעלות מגן וחורשות מוריקות. רבים מהגנים החיצוניים של ארמון הקיסר פתוחים לציבור הרחב שיכול לסייר במקום הייחודי שהוא גם ריאה ירוקה של העיר. בעונת האביב בכלל ובחודש אפריל בפרט, ניתן ליהנות במקום גם מפריחת דובדבן מרהיבה, שמושכת אליה רבבות תיירים המצלמים אותה בהתלהבות.

אקיהברה – Akihabara

במחוז צ’יודה שבטוקיו מצוי אקיהברה – אזור קניות ותרבות יחיד במינו. באקיהברה ניתן למצוא חנויות אלקטרוניקה רבות אליהן נוהרים מליוני לקוחות מדי שנה כדי ליהנות מהגאדג’טים הכי עדכניים ומחירים נוחים על מוצרי צריכה וחשמל. מלבד הקניות באזור, באקיהברה ישנה תת תרבות מרתקת של אנימה – אמנות ההנפשה היפנית. ניתן לראות אנשים לבושים כדמויות אנימה מתהלכים ברחובות, וגם עובדים בבתי הקפה המקומיים בהם תוכלו לשתות כוס קפה שמוגשת לכם על ידי דמות מפורסמת.

פארק לאומי שינג’וקו גיואן – Shinjuku Gyoen National Garden

בעיניי רבים, יפן היא סמל לקדמה על כל גורדי השחקים והמרכזים הטכנולוגיים שלה, אך טוקיו מוכיחה גם אחרת. בין שאר האזורים הירוקים שבה, ניתן למצוא גם את הפארק הלאומי שינג’וקו גיואן שבו שלוש תצורות שונות: גנים בסגנון אנגלי, צרפתי ויפני מסורתי. המראה הרב תרבותי של הטבע במקום הופך אותו לתענוג עבור העיניים וגם הנפש, כך שסיורים ברחבי הפארק הצבעוני והמטופח הזה הם מרגיעים במיוחד.

שינג’וקו (Shinjuku)

תחנת הרכבת של שינג’וקו גדולה במיוחד,היא משרתת מדי יום למעלה מ-4 מיליון נוסעים. שינג’וקו הוא רובע זוהר בכל שעות היום. בלילה שלטי הניאון בוהקים בו בשלל צבעיהם ומעניקים לו אווירה תוססת וחיה.

Harajuku Park

הפארק הוא מקום נהדר למי שרוצה להכיר מקרוב את המהפכה התרבותית שעברה על יפן, כפי שהתרחש שם בכל יום ראשון. הכוונה היא למופעי רוק שנערכו שם בשנות ה-50`, ואשר גרמו לתסיסה בקרב השמרנים במדינה. אם אתם מחפשים אחר צהריים שקט ונעים, Harajuku Park הוא המקום בשבילכם. אם אתם רוצים לראות את טוקיו הטרנדית והצעירה, צאו לסיבוב ברחובות הסמוכים לו.

Tokyo Disneyland Resort

המקבילה היפנית לדיסנילנד המקורי בקליפורניה, בה תוכלו למצוא את כל אותם מתקנים מוכרים ואהובים. מומלץ להגיע רק אם לא הייתם בדיסני אחר בעולם, או רק אם אתם באמת חובבים של מתקני שעשועים. אחרת, לא תרגישו בשום דבר “יפני” במתחם המערבי הזה. הכניסה עולה 52$ למבוגר ו- 35$ לילד.
כתובת: Maihama, Urayasu-shi, Chiba Prefecture
אתר אינטרנט: www.tokyodisneyresort.co.jp

Tsukiji Fish Market

שוק הדגים המפורסם של העיר הוא ה”גראונד זירו” לכל מאכלי הים הנצרכים בטוקיו. מדובר ממש בבורסה של דגים, שפועלת במלוא המרץ בזמן ששאר תושבי העיר ישנים, עם שלל אניות הפורקות דגים טריים, סוחרים, נציגי מסעדות ו… תיירים כמוכם. הכניסה חופשית.
אתר האינטרנט: www.tsukiji-market.or.jp

רופונגי (Roppongi)

אחד ממרכזי חיי הלילה הפרועים של טוקיו.שם נמצאים המון ברים, פאבים ומסעדות,הנחשבות לאחד ממקומות המפגש הפופולאריים בקרב תיירים ותושבים זרים בטוקיו, שם אפשר לבקר בסניף המקומי של הארד רוק קפה.

Tokyo Tower

זהו מגדל הברזל הגבוה ביותר בעולם (333 מטר), כלומר 13 מטר מעל השפיץ של האייפל. למבקרים ימתינו שני רציפים בגבהים שונים (150 ו-250 מטר), משם ניתן להשקיף על טוקיו היפה. שלל אטרקציות נוספות פזורות בקומת הקרקע.Tokyo Tower: ארוך ב-13 מטר ממגדל אייפל, מתנשא לגובה 313 מטר. המגדל משמש בעיקר כמרכז תשדורת לתחנות טלוויזיה ומקום שבו בוחנים ועוקבים אחרי רעידות אדמה. כשעולים למגדל ניתן לראות את .Mount Fuji, Ginza, המפרץ של טוקיו ו-Yokohama
בקומה השלישית נמצא מוזיאון המסתורין עם הולוגרמות שונות ומוזיאון הווקס, שווה לראות. בקומה הרביעית ישנה גלריה עם גאדג`טים שונים ודמויות מוזרות תלת מימדיות.
כתובת:  Shiba Koen, Minato-ku
לאתר האינטרנט: www.tokyotower.co.jp

Yoyogi-Park

פארק רחב ממדים באמצע העיר ההומה, שבו ניתן לתפוס שלווה, לעשות ג`וגינג או לרכוב על אופניים. ניתן להגיע לפארק על ידי הרכבת התחתית Chiyoda Line ולרדת ב-Meiji-jingumae Station או לקחת את קו ה-JR Yamanote Line ולרדת ב-Harajuku Station.

גינזה (Ginza)

המקבילה היפנית של השדרה החמישית בניו יורק. גינזה שופעת בחנויות כלבו, בוטיקי אופנה, מסעדות ומקומות בילוי, שיתאימו לכל תקציב ולכל טעם.

Sensoji Temple

המקדש העתיק ביותר בטוקיו (בסביבות 628 לספירה, נבנה מחדש בשנת 1958 לאחר שנהרס כליל במהלך מלחמת העולם השניה). האגדה מספרת כי פסל הזהב של האלה Kannon (המוצב במקדש) נמצא במימיו של נהר סמוך. תמורת כמה יאן תוכלו להתנסות במשחק המזל הסיני: תתבקשו למשוך מקל שנראה כמו צ`ופסטיק ארוך, ואז תצטרכו להשוות את הציור שעל המקל ששלפתם לציור המופיע על מגירת עץ. בתוך המגירה ימתין לכם הטקסט אשר יבהיר חד משמעית את גורלכם (נזירים מקומיים יספקו לכם חוברת שתעזור עם התרגום לאנגלית).
כתובת:  Asakusa, Taito-ku

Besttravel

מאמרים נוספים

ניו-יורק ולונדון – שתי בירות, שתי יבשות, שתי עולמות.
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 19.10.2019

אם אתם תבצעו סקר איזה מן הערים היא בעצם בירת העולם, תקבלו על השאלה הזאת מספר תשובות. אבל בדרך כלל הסקר יראה שהם ניו יורק ולונדון. אנליסטים רבים מסכימים על תשובות אלה. כרגע בירת העולם היא ניו יורק אבל לונדון נמצאת בעקבותיהם. ניתן לעשות השוואה בין 2 ערים אלו ואתם ...

המשך
ביטוח תאונות אישיות – פגיעות גוף של ישראלים בחו’ל
קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 19.07.2019

תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. אובדן כושר עבודה, נכות, הגבלה בתפקוד ובעיות נוספות שנגרמו לך בעקבות התאונה, ועלולות לפגוע בהכנסתך ולגרום ...

המשך