טיסות לחו"ל

יוצאים לחופשה בחו”ל? המדריך הזה במיוחד עבורכם!

קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 22.06.2018,

ביטוח – לעולם אל תצאו לטיול בחו”ל ללא ביטוח נסיעות מקיף. במקרה שבו, חס וחלילה, נפגעתם, נגנב לכם משהו או שקרו לכם מקרים אחרים ולא נעימים – הביטוח יכסה את ההוצאות. אם אתם מעוניינים לצאת לטרקים או חובבי ספורט אתגרי, ודאו עוד בשלב בתכנון הראשוני, כי הביטוח שלכם אכן מכסה גם את זה ושהוא כולל גם איתור וחילוץ.

תרופות – כשאתם נוסעים לתקופה ארוכה ובטח אם אתם מגיעים למקומות עם רמת היגיינה ירודה, יש סיכוי שבשלב כלשהו תחלו לכמה ימים. לכן, מומלץ תמיד לקחת איתכם כמה תרופות בסיסיות לבעיות בריאותיות פשוטות כמו כאבי ראש, כאבי גרון, בחילות, כאבי בטן וכדומה.

ציוד בסיסי – ודאו שהצטיידתם בכל מה שרציתם. לפני שתסגרו את התרמיל/מזוודה שלכם עברו שוב על הרשימה פריט פריט ובדקו היכן נמצא כל דבר ושהוא אכן נמצא.

כרטיס סים בינלאומי – כרטיס סים בינלאומי יאפשר לכם להיות בקשר רציף עם הבית ועם החברים (אם תרצו, כמובן), ויאפשר שקט נפשי להורים. ברור שיש אפשרות לקנות כרטיס סים מקומי, מיד עם הגעתכם למדינה.

מספרי טלפון חשובים – הכינו לעצמכם מחברת או פנקס עם מספרי טלפון חשובים – בני משפחה (במידה שאינכם זוכרים בעל-פה), שגרירויות ישראל וקונסוליות ישראליות ביעדים הרלוונטיים, מוקדי החירום של הביטוח וחברת האשראי, טלפון של סוכן הנסיעות או חברת התעופה וכן מספר הטלפון של ההוסטל הראשון שלכם (אם סגרתם מראש).

הקדימו יציאתכם לנמל התעופה. רשות שדות התעופה ממליצה להגיע לנמל התעופה בן-גוריון 3 שעות לפני הטיסה. כדאי לקבל את ההנחיה זו. מוטב לחכות בטרמינל החדש מאשר לאחר לטיסה. חברות התעופה מקפידות על מועדי ההמראה, ואיחור עלול להשאיר אתכם בארץ.
עדיף להגיע לנמל התעופה בתחבורה ציבורית. מגרשי החניה בנתב”ג גדולים, ומשך הזמן הדרוש להגיע מהם עד לשער נמל התעופה הוא ארוך.
בידקו מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה. לפני שאתם יוצאים לנמל התעופה בדרככם חזרה לארץ, בידקו מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה. בנמלי התעופה הגדולים באירופה ובארה”ב יש כמה טרמינלים. מספר הטרמינל ממנו ממריאה טיסתכם רשום בכרטיס הטיסה. גם לאחר שהגעתם לטרמינל הנכון, בידקו מאיזה שער יוצאת הטיסה. לפעמים מדובר בשערים מרוחקים, שההליכה אליהם ארוכה למדי, בעיקר עם מזוודות.
מסמכים: דרכון – יש לוודא כי הדרכון בתוקף לפחות ל- 6 חודשים מתאריך החזרה לארץ. ויזה – לרוב יעדי בוץ, אין צורך בוויזה.
לנוסעים לארמניה ואתיופיה – את הוויזה מוציאים במעבר הגבול. לנוסעים למרוקו – הוויזה מסודרת לכם כחלק מהארגון של בוץ לקראת טיולכם.
צילום ושחזור מסמכים: לפני היציאה, שכפלו/צלמו את המסמכים החשובים (דרכון, כרטיס טיסה, כרטיס אשראי, ביטוח וכו’) בשני עותקים והפרידו אותם כך שיהיו בשני תיקים נפרדים (מומלץ לצלם גם בנייד ולשלוח לקרוב משפחה בארץ).
כסף: במדינות ה- € וה- $, כדאי להגיע מהארץ עם סכום סביר. ניתן כמובן למשוך בכספומטים במקום. ביעדים עם מטבעות אחרים אנחנו מחליפים את הכסף שם, הביאו יורו או דולרים איתכם.

לטוס בהריון:

גם נשים בהריון מוזמנות לטוס וליהנות הריון אינו סיבה לעצור את החיים לגמרי, עד לבוא התינוק. יחד עם זאת, להלן מספר הדגשיםאישה הרה יכולה לטוס עד 4 שבועות לפני הלידה הצפויה (עד שבוע 36), בהנחה שמצבה הבריאותי תקין ושאינה סובלת מסיבוכי הריון או מבעיה רפואית כל שהיאהחל מן השבוע ה-28 על האישה להחזיק ברשותה אישור מהרופא המטפל המכיל מידע לגבי ההיריון (באיזה שבוע של הריון נמצאת האישה) ולהציגו בפני מנהל/ת התחנה ככל שתידרשהאישור מהרופא המטפל צריך להיות עדכני בתחום של עד 48 שעות לפני תאריך הטיסה הראשונה והוא יהיה תקף גם לטיסה החוזרת בתנאי שתאריך החזרה אינו מעבר ל-36 שבועותלאישה בשבוע 36 עד שבוע 37 של ההיריון, נדרש אישור הרופא המטפל וקבלתה לטיסה כפופה לאישורו של הרופא הראשי/רופא אמון של אל על (MEDA)הטסת אישה בהיריון לא תתאפשר במקרים הבאיםבמידה שתאריך טיסת החזרה הוא מעבר ל-36 שבועות הריוןמשבוע 38 של ההיריון ואילךכאשר קיים חוסר וודאות באשר להתפתחות ההיריון או מועד הלידה, היו לאותה אישה לידות מרובות עוברים בעבר או שצפויים סיבוכים בלידהב-7 הימים הראשונים שלאחר הלידה יידרש אישור מיוחד של רופא.

BESTTRAVEL

מאמרים נוספים

ניו-יורק ולונדון – שתי בירות, שתי יבשות, שתי עולמות.
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 19.10.2019

אם אתם תבצעו סקר איזה מן הערים היא בעצם בירת העולם, תקבלו על השאלה הזאת מספר תשובות. אבל בדרך כלל הסקר יראה שהם ניו יורק ולונדון. אנליסטים רבים מסכימים על תשובות אלה. כרגע בירת העולם היא ניו יורק אבל לונדון נמצאת בעקבותיהם. ניתן לעשות השוואה בין 2 ערים אלו ואתם ...

המשך
ביטוח תאונות אישיות – פגיעות גוף של ישראלים בחו’ל
קטגוריה: טיסות לחו"ל, תאריך הוספה: 19.07.2019

תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. תאונת ספורט, חבלה או כל תאונה אחרת, ייתכן והטיפול הרפואי המידי מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל. אובדן כושר עבודה, נכות, הגבלה בתפקוד ובעיות נוספות שנגרמו לך בעקבות התאונה, ועלולות לפגוע בהכנסתך ולגרום ...

המשך