Laudamotion משיקה קו טיסות מוינה לנתב”ג
קטגוריה: Без рубрики, תאריך הוספה: 22.03.2019,
חברת הלואו קוסט האוסטרית, חברת בת לראיינאייר, תחל לפעול מאוקטובר 2019 בקו וינה – ת”א.
Laudamotion – חברת הלואו קוסט האוסטרית, חברת בת לראיינאייר, תשנה את שמה ל – Lauda ותחל להפעיל טיסות בקו וינה – נתב”ג החל מאוקטובר 2019. כרטיסי הטיסה נמכרו במחיר של 40 יורו לכיוון.
בחברת התעופה מציינים כי השם שונה בסיבות שיווקיות בלבד והוצגו המדים החדשים הדומים לאלו של דיילי אוסטריאן איירליינס. עוד צוין בהודעת החברה ששמה המשפטי עדיין נותר Laudamotion GmbH.
הטיסות של לאודה לתל אביב יתחילו ב-27 באוקטובר השנה. הן ימריאו מתל אביב בשעה 20:00 וינחתו בווינה בשעה 22:50. הטיסות מווינה ימריאו בשעה 14:50 וינחתו בתל אביב בשעה 19:10.
הכרטיסים הזולים ביותר עולים 36.70 אירו, לכיוון. מחיר זה כולל תיק יד קטן איתו ניתו לעלות למטוס. במחיר של 75.80 אירו לכיוון תוכלו לעלות למטוס עם שני תיקים, אחד תיק קטן והשני מזוודת טרולי במשקל של עד עשרה קילוגרם. כמן כן במחיר זה תוכלו גם לבחור מושב רגיל וגם להגיע עם מזוודה במשקל של עד 20 קילוגרם ולמסור אותה לבטן המטוס.
בעבר הקים ניקי לאודה חברת תעופה בשם “ניקי” שהייתה בבעלות אייר ברלין שפשטה את הרגל בסוף 2017. “ניקי” ביצעה טיסות לתל אביב ולאחר מכן גם חברת תעופה בשם לאודה איירליינס. חברת “ניקי” נרכשה בשלב מסוים על ידי אוסטריאן איירליינס ואילו חברת לאודה איירליינס הפסיקה לפעול.
ניקי לאודה (Andreas Nikolaus “Niki” Lauda; נולד ב–22 בפברואר 1949 בווינה) הוא טייס, יזם ונהג לשעבר במרוצי פורמולה 1, מאוסטריה. לאודה ניצח שלוש פעמים באליפות העולם בפורמולה 1, הוא יסד וניהל שתי חברות תעופה ואף ניהל במשך שנתיים את קבוצת יגואר במרוצי פורמולה 1. ב-2013 הופיעה דמותו של לאודה בסרט Rush המתאר את היריבות בינו לבין ג’יימס האנט.
לאודה שב לנהל את חברת התעופה שהקים, לאודה אייר (Lauda Air). בעת שעבד כמנהל חברת התעופה, הוא אף שימש כיועץ לקבוצת המרוצים פרארי. בשנת 1999 הודח מחברת התעופה שהקים, לאחר שמניות הרוב בחברה נמכרו לאוסטריאן איירליינס. בין השנים 2001–2002 הוא ניהל את קבוצת המרוצים יגואר. בשלהי שנת 2003 יסד חברת תעופה חדשה, ניקי. ללאודה רישיון טיס מסחרי, ומדי פעם הוא מטיס את מטוסי החברה שהוא מנהל. מאז 2012 משמש לאודה כיושב ראש קבוצת המרוצים מרצדס AMG בפורמולה 1.