שירותים מקובלים במלון
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 30.08.2017,
ברוב המלונות מספקים גם שירותים נוספים שנועדו להנעים את שהותם של האורחים. ישנם שירותים הנכללים במחיר הבסיסי של החדר ויש שירותים הניתנים בתוספת תשלום, המכונים בשפה המקצועית “אקסטרה”. השירותים במלון מתחלקים לשני סוגים:
• שירותים המסופקים על ידי המלון ונכללים בדרך כלל בתשלום על החדר. לדוגמה:
• מיני בר או מקרר קטן, לאחסון מוצרי מזון הדורשים קירור.
• מקלחת ושירותים וכן תמרוקים שונים (כמו שמפו, סבון וכיוצא בזה).
• טלוויזיה (אחת או יותר) בחדר, עם חיבור לטלוויזיה בכבלים (או לשידורי לוויין).
• כניסה לבריכת השחייה של המלון, אם קיימת.
• שירותים המסופקים על ידי המלון ואינם נכללים בתשלום על החדר. על שירותים אלה משלמים בנוסף למחיר החדר. אפשרות זו מקנה בחירה והתאמה להעדפותיו של האורח. לדוגמה:
• ארוחות שלא נכללות במחיר הבסיסי (למשל ארוחת ערב כאשר האירוח הוא על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד).
• חטיפים ומשקאות (שבדרך כלל מאוכסנים במקרר קטן בכל חדר במלון.
• משחקי וידאו דרך הטלוויזיה שבחדר.
• כביסת בגדים וגיהוצם.
• שימוש בחדר הכושר.
• שימוש במתקני הספא.
• שירותים שעשויים להיכלל במחיר החדר או להינתן בתשלום נוסף:
• כספת לאחסון חפצי ערך, דרכונים, כסף וכדומה.
• חיבור לאינטרנט.
• ערכת קפה הכוללת: קומקום חשמלי ומצרכים נוספים להכנת קפה ותה (רק בחדרים אחדים במלון).
• קבלת חבילות ודברי דואר בשם האורח. מלונות לעתים יסכימו לקבל חבילות גם טרם הגעת האורח למלון.