בשנת 2016 עוכבו, נגנבו או ניזוקו בעולם 42.8 מיליון מזוודות. על-פי נתוני SITA, המפעילה מערכות לאיתור מזוודות אבודות, בשנת 2016 עוכבו, נגנבו או ניזוקו 42.8 מיליון מזוודות. על-פי הנתונים, בשנה זו על כל אלף נוסעים, לא הגיעו בזמן 14.28 מזוודות, לעומת 18.86 ב-2014. על-פי נתוני החברה, הסיבות העיקריות לאיבוד מזוודות ...
המשךארקיע קווי תעופה ישראליים בע”מ היא חברת התעופה הפנים-ארצית הגדולה בישראל ומרכזה בתל אביב. החברה נמצאת בבעלות חברת ג’ורדאש ישראל של האחים נקש (70% מהמניות) ועובדי החברה (יתר ה-30%). בעקבות כיבוש אום רשרש, שהייתה לאילת, החליט שר התחבורה דוד רמז, בסוף שנת 1949, להקים חברת תעופה פנים ארצית כדי לאפשר ...
המשךהריון אינו סיבה לעצור את החיים לגמרי, עד לבוא התינוק. מאחר שבתחומים רבים אתם נאלצים להתאים את עצמכם למצב החדש (אכילה נכונה יותר והימנעות גם ממאכלים אהובים), לפחות בכל הנוגע לתחום התיירות אין סיבה שהריון (עד 4 שבועות לפני הלידה, בהנחה שאין סיבוכי הריון) ימנע מכם לטוס ולכייף. לבטיחותך ולשלוות ...
המשךכלי נגינה/ציוד מוזיקלי שנלקח ככבודת יד מחלקת תיירים: ניתן לשאת כלי נגינה או ציוד מוזיקלי ככבודת יד רק אם שמשקלו אינו עולה על 8 ק”ג ואפשר לאפסנו בתאי האחסון, במקרה כזה יבוא כלי הנגינה או הציוד המוזיקלי במקום כבודת היד. מחלקות עסקים וראשונה: תנאים אלו חלים גם על נוסעי מחלקות ...
המשךחברת שֶׂכֶר (נקראת גם צ’רטר, מאנגלית: Charter airline) היא חברת תעופה המפעילה טיסות מסחריות שאינן סדירות. מחיר כרטיס לטיסות אלה יהיה בדרך כלל זול יותר ממחיר כרטיס לאותו היעד בטיסה של חברה סדירה. לעתים חברות השכר מפעילות טיסות ליעדים לפי הזמנה של קבוצת לקוחות. “טיסת שכר” היא טיסה בה מעל ...
המשךחנייה לטווח ארוך בנתב”ג מגרש חנייה ראשי לטווח ארוך פעיל 24/7. בחניון כ- 4,400 מקומות חנייה בשטח שאינו מקורה ו – 110 מקומות בחניון מקורה. שלטי הכוונה לחניון מוצבים לאורך הכביש המוביל אל טרמינל 3. יש לעקוב אחר השילוט “חניון טווח ארוך”. החניון נמצא במרחק נסיעה קצרה מהטרמינל והגעה אל ...
המשךעל פי חוקי משרד התחבורה מחיר הנסיעה נקבע בכפוף למחירון ליעדים מוגדרים או באמצעות הפעלת מונה על פי שיקול דעת הנוסע. על נסיעה מנתב”ג חלה תוספת בסך 5 ₪ תעריף לילה: כל יום מהשעה 21:01 ועד 05:29 וכן בימי שבת ומועדי ישראל. יום ו’ החל מהשעה 17:00 ועד לשעה 05:29 ...
המשך