צ’ק אין: מדריך לתייר
קטגוריה: מלונות בחו"ל, תאריך הוספה: 04.08.2017,
שעות הכניסה והיציאה בבתי מלון זהות בארץ ובעולם – בין 14:00 ל-15:00 נכנסים ובין 11:00 ל-12:00 עוזבים. לפיכך לא נהוג לנסות לשכנע את הצוות המקומי לחרוג “רק” בכמה שעות, עד הערב, ובמיוחד לא ראוי לנסות “לקנות” עוד כמה שעות במלון באמצעות תלונות על האירוח. תהיו בטוחים, פקידי הקבלה מכירים את כל הטריקים. אם התקציב לא מאפשר לשלם עבור לילה נוסף, לא מבקשים טובות.
טיפים
להשאיר טיפ במסעדה זה מובן מאליו, וכך גם צריך להתנהג כשמדובר בבית מלון.
נותני השירותים מפרנסים משפחות מהשכר שהם מקבלים מהמעסיקים ומהטיפים של התיירים. דולר אחד מכל אורח במלון מצטבר לסכום נאה שמאפשר לחדרניות, סוחבי המזוודות ואנשי התחזוקה להתפרנס בכבוד. בקיצור, אין טעם לסחוב לבד את המזוודות כדי לחסוך דולר, שמהווה שבריר אחוז מהעלות הכללית של הטיול. אפשר לתת לבל-בוי טיפ כשהוא מגיע עם המזוודה לחדר ועוד אחד כשהוא מסייע לכם להוריד את המזוודות לרכב.
טלפונים
מאוד לא מומלץ להשתמש בטלפון בחדר המלון לשיחות יוצאות, בעיקר לא לשיחות מחו”ל הביתה.
ילדים
כמעט בכל המלונות המשפחתיים בעולם יש מועדונים מיוחדים לפעילויות ילדים, אבל בחלקם מחויבת השגחת הורים (לילדים עד גיל .(5 לגבי הבוגרים, ההורים משאירים במועדון את מספר הטלפון הנייד או מספר החדר, וניתן להזעיק אותם בעת הצורך. הפתרון לקטנים עשוי להיות שמרטף בתשלום, שירות שקיים בבתי מלון רבים.
מפתחות אלקטרוניים
זה קורה לכולם: ניצבים מול דלת החדר במלון והכרטיס האלקטרוני לא פותח. לפעמים הוא פשוט לא נטען כראוי ואז נאלצים לחזור לקבלה, אבל לרוב מדובר בכשלים בטכניקת השימוש: מכניסים מהר ומוציאים לאט או ההפך, מכניסים בכיוון החץ או נגד החץ, מסובבים את הכרטיס או, בשיטה העדכנית ביותר, מעבירים אותו על פני העינית האלקטרונית. ואגב, השמועות שנפוצו לאחרונה כי הכרטיסים המגנטיים מכילים מידע אישי על האורח – אינן נכונות.
Besttravel